Hoe neem je afscheid?

Intro Forums Forum voor jongeren Hoe neem je afscheid?

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Auteur
    Admin
    Sleutelbeheerder

Ik ben een jongen van 14 jaar en mijn moeder heeft borstkanker. Deze ziekte heeft ze nu al 10 jaar. Ik ben al een lange tijd bezig met afscheid nemen en moet ik nu juist dichter bij m’n moeder gaan staan of juist wat meer afstand houde zodat het verdriet minder wordt als ze er niet meer is?

Admin
    Sleutelbeheerder

hallo iedereen, M’n papa is heel ziek en m’n mama heeft ook al aan mij gevraagd dat ik er wil bij zijn als hij dood gaat. Ik heb daar “ja”opgezegt maar ik weet het nog niet zeker ik denk dat dat heel pijnlijk is je ouders zien sterven. Maar ik zal nog wel zien als het zover is maar ik denk dat ik dat wel wil zien.Maar ik heb nog nooit iemand dood zien gaan.doeiii -xxx-

Admin
    Sleutelbeheerder

Hoi, mijn moeder is in januari overleden. ook aan kanker. ik ben nu erg verdrietig. we hadden deze week cito en toen dacht ik mama zal mij wel helpen en dat heeft ze ook gedaan . dat weet ik wel zeker. wil iemand hier op reageeren die het zelfden heeft meegemaakt. Xxx L

BrandonDox
    Gast

Ik hoop dat het hier goed staat, zo niet: verplaats het maar.
    Ik zou graag in Wie ben ik een topic starten om mij te laten readen, maar nu krijg ik het niet voor elkaar om een foto te uploaden.
    Zou iemand mij kunnen uitleggen hoe dat werkt?

Alvast bedankt,
    Liianne91

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.